Follow on Bloglovin

dilluns, 3 de juny del 2013

Finalment... un sorteig


Doncs sí, al final he optat pel més clàssic, tòpic, fàcil,... com vulgueu dir-ho: UN SOTEIG.

Haig de dir que no m'heu ajudat gaire, ningú va fer cap comentari. Així que he hagut de decidir jo sola, i com que seguia sense tenir-ho clar, i per por a no acabar de decidir-me mai,  he optat per la formula clàssica.

I la següent decisió que he hagut de prendre és ... Que sortejar?. Això ha estat més fàcil. Com que la entrada més popular és una de vanos, i tenint en compte que sembla que ja comença a fer caloreta, he decidit sortejar UN VANO.

Però no un qualsevol, no. Podeu triar el vano que vulgeu, dels que ja he pintat o amb el disseny que vosaltres trieu. Així que serà un vano totalment personalitzat. Ahhhh, i amb la seva funda de conjunt.


Pues sí, al final he optado por lo más clásico, tópico, fácil, ... como queráis decirlo: UN SOTEO.


Debo decir que no me habéis ayudado mucho, nadie hizo ningún comentario. Así que he tenido que decidir yo sola, y como seguía sin tenerlo claro, y por miedo a no decirme nunca,  he optado por la fórmula clásica.

Y la siguiente decisión que he tenido que tomar es ... ¿Que sortear?. Esto ha sido más fácil. Como la entrada más popular es una de abanicos, y teniendo en cuenta que parece que ya empieza a hacer calorcito, he decidido sortear un abanico.


Pero no uno cualquiera, no. Podéis elegir el abanico que queráis, de los que ya he pintado o con el diseño que vosotros elijáis  Así que será un abanico totalmente personalizado. Ahhhh, y con su funda a conjunto.






I ara les normes per participar: No hi ha normes.

Només cal que deixeu un comentari en aquesta entrada amb un e-mail de contacte. Si sou seguidors del blog (facebook, bloglovin, google, ...) tindreu dos números per sorteig. Si no en sou i no voleu fer-vos, (penseu-vos-ho que no costa tant i aquest blog s'ho val!!), no passa res, també participareu però només tindreu un número.

Podeu participar fins al 23 de juny i el 24, per Sant Joan, faré el sorteig entre tots el que hagueu participat.

MOLTA SORT!!!


Y ahora las normas para participar: No hay normas.

Sólo hay que dejar un comentario en esta entrada con un e-mail de contacto. Si sois seguidores del blog (facebook, bloglovin, google, ...) tendréis dos números para el sorteo. Si no lo sois,  y no queréis haceros,(¡¡pensároslo, que no cuesta tanto y este blog lo vale!!) no pasa nada, también participareis, pero sólo tendréis un número.

Podéis participar hasta el 23 de junio y el 24, San Juan, haré el sorteo entre todos los que hayáis participado.

MUCHA SUERTE!!!



15 comentaris :

  1. Me encanta el abanico fucsia y verde, ojala me toque porque aquí en Málaga lo usaría un montón con el calor que hace. Muchas gracias por el sorteo y continúa así, tiene un arte enorme, me encantan tus manualidades. Mi correo es gemamurciamurcia@yahoo.es. Un beso.

    ResponElimina
  2. ¿Cuál escoger? Mm mm...difícil. Todos son únicos, preciosos...y a mí me encantan. Soy una apasionada de la artesanía y de tu obra. Estoy en: monvalbasc@ hotmail.com

    ResponElimina
  3. Aixxx q me toque a mí!!!!!!!! No sabría cuál escoger, creo que te lo dejaría a ti. :) Mi correo perezcapella@gmail.com Ptns

    ResponElimina
  4. Descobri seu blog a pouco tempo e gosto muito de seus trabalhos. Sou sua seguidora pelo email. Todos são lindos mas adorei o de florzinhas lilás com folhas verdes ao centro. Tudo de bom pra você.
    Meu email é: doramosquetti@uol.com.br

    ResponElimina
  5. Jooooooo tmb vul!!!! jejejej el mail es berta.dia.sune@gmail.com!!!!
    i vull..... vull... vull..... el sindriavano o el pavovanoreal!!!

    ResponElimina
  6. Molt bona idea!!! I els vanos son fantastics,m'agradannnn!!! Aveure si tinc sort jejeje i tb sort x totes ;-) el meu mail: tra-s-to@hotmail.com

    ResponElimina
  7. Sóc seguidora tmb del facebook! :) {Ari Galad}
    Y el meu mail es miss_morningstar@hotmail.com!

    ResponElimina
  8. Me apunto!!!

    Mi mail es rincondelascosasbonitas(arroba)gmail.com y te sigo por bloglovin.

    Besos!

    ResponElimina
  9. Doncs jo també m'hi apunto!
    A mi m'agrada el blau (està en una entrada on n'hi ha dos d blaus, doncs el de sota!), i un que en la imatge d'aquesta entrada queda per sota les lletres, que es de color vermell i verd. Tot i que no el veig bé, m'encanten els colors!

    Tens una seguidora més de facebook! :)
    x_xesnins7@hotmail.com

    XENIA

    ResponElimina
  10. Hola, m'apunto ak sorteig i m'en porto el logo al meu blog perquè ho vegui més gent. Un petonet!!

    ResponElimina
  11. Aiss, el meu correus és nmolto1@gmail.com
    Es que estic una mica despiste!!
    G`racies per organitzar el sorteig i molta sort a totes.

    ResponElimina
  12. Hola, desde luego me hago seguidora ya!!!
    A mi me gusta el de amapolas.
    Mi correo es: merpel63@mail.com
    gracias y un saludo

    ResponElimina
  13. Hola, me encanta tu blog, me hubiera hecho seguidora sin sorteo, pues ahora con más razón
    Mi correo castillorugat@gmail.com
    Mi blog http://paraquenadaseteolvide.blogspot.com.es/
    Y me encanta el abanico primero de la derecha del anuncio del sorteo que parece que tiene plumas de colores, pero me gustaría que tuviera una amapola chiquitina. Vamos encima con exigencias.
    Graciasssss!

    ResponElimina
  14. Hola bon dia, acabo de descobrir el teu blog, i em sembla fantàstic. Una idea molt bona la del sorteig d'un vano decorat per tu, són tots tan bonics, que resulta difícil escollir . Una abraçada, i gràcies per compartir.
    El meu correu es mcarmenmarin@yahoo.es

    ResponElimina

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips