Follow on Bloglovin

diumenge, 23 de febrer del 2014

Dos abanicos negros

Un dels últims encàrrecs que he fet són aquests vanos. De color negre i de mida extragran. Son uns pericons que tancats fan 32 cm de llarg, es a dir, realment grans. L'únic requisit de l'encàrrec era pintar-los de color plata.


Uno de los últimos encargos que he hecho son estos abanicos. De color negro y de tamaño extragrande. Son unos pericones que cerrados miden 32 cm de largo, es decir, realmente grandes. El único requisito del encargo era pintarlos de color plata.


Abanico negro richelieu

Sempre que pinto vanos, busco diferents inspiracions. No m'agrada fer el mateix més d'un cop (això també em passa amb la resta de les coses que faig, però com sempre, el client mana). En aquesta ocasió, i amb llibertat per triar,  l'inspiració sorgeix d'uns motius de brodats Richelieu, que s'adapten realment be als vanos.


Siempre que pinto abanicos, busco diferentes inspiraciones. No me gusta hacer lo mismo más de una vez (esto también me pasa con el resto de las cosas que hago, pero como siempre, el cliente manda). En esta ocasión, y con libertad para elegir,  la inspiración surge de unos motivos de bordados Richelieu, que se adaptan realmente bien los abanicos.

Abanico negro richelieu

Estic contenta amb el resultat, i crec que aquest tipus de motius donen per fer un munt de combinacions de colors interessants d'investigar.


Estoy contenta con el resultado, y creo que este tipo de motivos dan para hacer un montón de combinaciones de colores interesantes de investigar.



2 comentaris :

  1. Que bonitos!!!
    te quedan geniales, en negro son muy elegantes!!!
    El primero lo encuentro super bonito!!!!
    un abrazo

    ResponElimina
  2. Hola, que elegant t'ha quedat. És maquíssim. M'agrada el diseny.
    Gràcies per visitar-me i per les teves paraules.

    ResponElimina

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips