Follow on Bloglovin

diumenge, 30 de març del 2014

Un regalo para bebé

Quin cap de setmana més rúfol, dissabte vent i diumenge pluja, un temps ideal per a tots els aficionats a les manualitats (alguna cosa bona n'hem de treure). Jo he aprofitat per anar acabant encàrrecs i coses a mitges que ronden per casa, i que sembla que formen part de la decoració.

Una d'aquestes coses pendents és el regal pel nét d'una veïna, si ho deixo gaire més acabarà sent el regal de comunió, en comptes de naixement.

Li he fet una bossa divertida, d'aquelles que serveixen per dur qualsevol cosa, i un marc per a fotos decorat.


Qué fin de semana más desapacible, el sábado viento y domingo lluvia, un tiempo ideal para todos los aficionados a las manualidades (algo bueno debemos sacar). Yo he aprovechado para ir terminando encargos y cosas a medias que rondan por casa, y que parece que forman parte de la decoración. 

Una de esas cosas pendientes es el regalo por el nieto de una vecina, si lo dejo mucho más acabará siendo el regalo de comunión, en vez de nacimiento. 

Le he hecho una bolsa divertida, de aquellas que sirven para llevar cualquier cosa, y un marco de fotos decorado.




Bolsa bebé pintada a mano





Malma bebé scrapbook

El marc esta decorat amb paper d'scrap. Les lletres del nom estan pintades amb tintes Distress i la lluna amb pólvores d'embossar.

El marco está decorado con papel de scrap. Las letras del nombre están pintadas con tintas Distress y la luna con polvos de embolsar.



I això es tot per avui, ens llegim dimecres amb la segona lliçó del curs de pintura textil. Us espero a tots. No arribeu tard.

Y esto es todo por hoy, nos leemos el miércoles con la segunda lección del curso de pintura textil. Os espero a todos. No lleguéis tarde.



3 comentaris :

  1. Que bolsa mas chula, me encantan los dibujos que eliges!!!!!!
    El marco tambien es una monada!!!
    besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tengo una carpeta e dibujos para niños en mi ordenador que está a punto de explotar. Me cuesta elegir de tantos como hay.

      Elimina
  2. Ohhhh, es maravillosa. Sinceramente me he enamorado de casi todo lo que he visto por tu blog. Felicidades.

    ResponElimina

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips