Follow on Bloglovin

dimecres, 14 de maig del 2014

Mochila (y tutorial bolsillo con cremallera)


Ja vaig per la quinta motxilla, i aquesta tampoc és meva. La vaig fer ja fa un temps, com a regal d'aniversari d'una amiga.

Vaig comprar als encants un tros de pell sintètica per que volia provar a cosir-la i veure com quedava. la experiència no ha estat  dolenta. No costa massa de cosir i el resultat és acceptable. Encara me'n queda molt més, així que segur que faig més coses amb ella.

També vaig utilitzar la mateixa roba que per fer aquesta motxilla, i pel forro una roba molt florejada d'Ikea.


Ya voy por la quinta mochila, y ésta tampoco es mía. La hice ya hace un tiempo, como regalo de cumpleaños de una amiga. 

Compré en los Encants un trozo de piel sintética por que quería probar a coserla y ver cómo quedaba. la experiencia no ha sido mala. No cuesta demasiado de coser y el resultado es aceptable. Aún me queda mucho más, así que seguro que hago más cosas con ella. 

También utilicé la misma ropa que para hacer esta mochila, y para el forro una ropa muy floreada de Ikea.


Mochila y tutorial bolsillo

A la part del darrera li vaig afegir una butxaca amb cremallera i us explico com ho vaig fer.


En la parte trasera le añadí un bolsillo con cremallera y os explico como lo hice.

Tutorial bolsillo cremallera
  1. Un cop enganxada la friselina a la roba, marquem on volem posar la butxaca. La marca ha de tenir la llargada i l'ample de la cremallera. Jo l'he fet una mica més ample per que vull que es vegi la roba del forro.
  2. Pel dret de la roba posen un retall de la roba del forro (dret amb dret). Cosim per la marca i obrim, fent un tall al mig i en biaix cap a les cantonades.
  3. Girem el retall de roba cap a dins i deixem que es vegi una mica. Aguantem amb agulles.
  4. Pel reves col·loquem la cremallera al trau que hem fet i també la roba que farà de fondo de les butxaques . Ho cosim tot junt pel dret de la roba.



  1. Una vez pegada la friselina en la ropa, marcamos donde queremos poner el bolsillo. La marca debe tener la longitud y el ancho de la cremallera. Yo la he hecho un poco más ancha por que quiero que se vea la ropa del forro. 
  2. Por el derecho de la ropa ponemos un recorte  del forro (derecho con derecho). Cosemos por la marca y abrimos, haciendo un corte en el medio y en sesgo hacia las esquinas. 
  3. Giramos el retal de tela hacia dentro y dejamos que se vea un poco. Aguantamos con alfileres. 
  4. Por reves colocamos la cremallera en el ojal que hemos hecho y también la ropa que hará de fondo de los bolsillos. Lo cosemos todo junto por el derecho de la ropa.


Mochila

I aquest és el resultat!

Y este es el resultado!




Fins diumenge!

Hasta el domingo!



2 comentaris :

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips