Follow on Bloglovin

dijous, 23 d’abril del 2015

Sudadera alterada

Aquest és un DIY dels més fàcils i ràpids. Us proposo alterar, modificar, tunejar, o com vulgueu dir-ne, una dessuadora bàsica.

Ja fa uns dies que em vaig comprar una dessuadora a l'H&M . Es tota negra i una mica llarga, ideal per combinar amb uns leggins blancs i negres que tinc. M'agrada molt i és molt còmoda, però la trobava una mica sosa.  Vaig decidir canviar-li una mica l'aspecte, uns fils de colors, tots els botons macos que tenia per casa i a cosir.

No em digueu que no és fàcil, perque de cosir un botó, tothom en sap.



Este es un DIY de los más fáciles y rápidos. Os propongo alterar, modificar, tunear, o como queráis llamarlo, una sudadera básica.

Ya hace unos días que me compré una sudadera en H&M. Es toda negra y un poco larga, ideal para combinar con unos leggins blancos y negros que tengo. Me gusta mucho y es muy cómoda, pero la encontraba un poco sosa. Decidí cambiarle un poco el aspecto, unos hilos de colores, todos los botones bonitos que tenía por casa y coser.

No me digáis que no es fácil, porque coser un botón todos sabemos.

Sudadera alterada



El primer que he fet és triar els botons, i després col·locar-los en l'ordre que vull cosir-los. Per que quedin ben repartits al coll de la dessuadora, he marcat amb una agulla de cap el centre del coll i la meitat de cada costat. Per cosir els botons he triat fils de diferents colors que contrastin amb el color de cada botó. 


Lo primero que he hecho es elegir los botones, y luego colocarlos en el orden que quiero coserlos. Para que queden bien repartidos en el cuello de la sudadera, he marcado con un alfiler el centro del cuello y la mitad de cada lado. Para coser los botones he elegido hilos de diferentes colores que contrasten con el color de cada botón.



Sudadera alterada

Els dos botons petits amb forma de cor els he cosit amb fil vermell, i a un li he deixat el fil llarg per fora, queda una mica més informal.


Los dos botones pequeños con forma de corazón los he cosido con hilo rojo, y a uno le he dejado el hilo largo por fuera, queda un poco más informal.


Sudadera alterada

Ara ja estic pensant en canviar la decoració per la pròxima temporada. Potser hi cosiré unes boles de colors, o una tira de passamaneria, o potser hi pintaré alguna cosa. No ho se encara, però només cal descosir els botons i tornem a tenir la dessuadora bàsica.


Ahora ya estoy pensando en cambiar la decoración para la próxima temporada. Quizás le coseré unas bolas de colores, o una tira de pasamanería, o quizás pintaré algo. No lo se aún, pero sólo hay que descoser los botones y volvemos a tener la sudadera básica.




2 comentaris :

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips