Follow on Bloglovin

dijous, 17 de març del 2016

Tutorial porta lápices con bolsas fusionadas

Després de tants dies sense publicar, per fi, les obres de casa meva gairebé s'han acabat i tinc una mica de temps (i ganes) de tornar al blog. 


Después de tantos días sin publicar, por fin, las obras de mi casa casi se han acabado y tengo un poco de tiempo (y ganas) de volver el blog.
Porta-lapices con bolsas fusionadas

Vull ensenyar-vos un petit porta-llapis que vaig fer amb bosses de plàstic fusionades. Segur que ja heu vist aquesta tècnica, però per qui no hagi vist us explica com es fa. Consisteix a agafar les típiques bosses de plàstic, retallar les nanses i la part inferior perquè quedi un rectangle. Si tenen algun disseny, és millor donar-los la volta. Si vols conservar el dibuix, que es vegi, cal posar una bossa de plàstic transparent a sobre. Amb unes 6-8 capes de plàstic n'hi ha prou. Ho posem entre dues fulles de paper de forn i planxem. Cal moure la planxa contínuament i tenir cura amb les cantonades. Donem la volta i planxem per l'altra banda. Veurem que les bosses s'encongeixen i es comencen a enganxar. Anem planxant i revisant fins que veiem que estan totalment enganxades i formen un teixit rígid i compacte, sense bombolles.


Quiero enseñaros un pequeño porta lapices que hice con bolsas de plástico fusionadas. Seguramente ya conocéis esta técnica, pero para quien no la conozca, os explico cómo se hace. Consiste en coger las típicas bolsas de plástico, recortar las asas y la parte inferior para que quede un rectángulo. Si tienen algún diseño, es mejor darles la vuelta. Si quieres conservar el dibujo, que se vea, hay que poner una bolsa de plástico transparente encima. Con unas 6-8 capas de plástico es suficiente. Lo ponemos entre dos hojas de papel de horno y planchamos. Hay que mover la plancha continuamente y tener cuidado con las esquinas. Damos la vuelta y planchamos por el otro lado. Veremos que las bolsas se encogen y se empiezan a pegar. Vamos planchando y revisando hasta que vemos que están totalmente pegadas y forman un tejido rígido y compacto, sin burbujas.
Porta-lapices con bolsas fusionadas
Per donar-li un toc diferent, he tallat tires 4 cm d'una bossa amb un estampat que m'agrada (del Tiger). Les he entrecreuat i a sobre he posat una bossa transparent per mantenir l'estampat. El resultat ho veieu a la foto.


Para darle un toque diferente, he cortado tiras de 4 cm de una bolsa con un estampado que me gusta (de Tiger). Las he entrecruzado y encima he puesto una bolsa transparente para mantener el estampado. El resultado lo veis en la foto.
Porta-lapices con bolsas fusionadas
Per fer el porta llapis, marquem amb un retolador indeleble, un rectangle de 24 x 19 cm. Ho retallem. 


Para hacer el porta lápices, marcamos con un rotulador indeleble, un rectángulo de 24 x 19 cm y lo recortamos.
Pel costat més llarg cosim la cremallera, dret amb dret. Girem i passem un repunt. Fem el mateix amb l'altra banda. Per poder fer el repunt el millor és obrir la cremallera.


Por el lado más largo cosemos la cremallera, derecho con derecho. Giramos y pasamos un repunte. Hacemos lo mismo con el otro lado. Para poder hacer el repunte lo mejor es abrir la cremallera.
Ho aplanem amb la cremallera al mig i cosim els dos costats. Pleguem les cantonades i cosim a 1,5 cm per donar-li forma.


Aplanamos con la cremallera en medio y cosemos los dos lados. Doblamos las esquinas y cosemos a 1,5 cm para darle forma.

El resultat final és un pràctic porta llapis, però pot ser una bossa per a maquillatge, una petita farmaciola, una funda per a ulleres o els que se'ns passi pel cap. Te l'avantatge de ser resistent i impermeable es cus fàcilment i a més reciclem bosses de plàstic.


El resultado final es un práctico porta lápices, pero puede ser una bolsa para maquillaje, un pequeño botiquín, una funda para gafas o los que se nos ocurra. Tiene la ventaja de ser resistente e impermeable, se cose fácilmente y además reciclamos bolsas de plástico.



3 comentaris :

  1. No conociamos esa tecnica, pero queda genial. Gracias por las explicaciones.
    Un besote

    ResponElimina
  2. ¡qué fácil,original y bonito!¡GRACIAS!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, es muy fácil y tiene muchas utilidades al ser impermeable

      Elimina

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips