Follow on Bloglovin

dilluns, 24 d’octubre del 2016

Tilda deportista

Sí, ja sé que fa molt de temps que no publico res. Però és que m'he pres una temporada sabàtica de blog. I sí, he continuat fent un munt de coses encara que no publiqués. A veure si aconsegueixo publicar amb continuïtat i posar-me al dia.
D'entrada us presento a la Tilda Estel, una gran jugadora d'hoquei sobre herba igual, igual que l'autèntica Estel. I si no us ho creieu, mireu les fotos.

Sí, ya sé que hace mucho tiempo que no publico nada. Pero es que me he tomado una temporada sabática de blog. Y sí, he seguido haciendo un montón de cosas aunque no públicara. A ver si consigo publicar con continuidad y ponerme al día.

De entrada os presento a Tilda Estel, una gran jugadora de hockey sobre hierba igual, igual, que la auténtica Estel. Y si no os lo creéis, mirad las fotos.
Tilda deportista


No li falta detall, fins i tot du guants i l'estic

No le falta detalle, incluso lleva guantes y el stick
Tilda deportista
Aquí podeu veure l'original i la còpia. A veure si endevineu qui és cadascuna?

Aquí podéis ver el original y la copia. ¿A ver si adivináis quién es cada una?

Tilda deportista
A sota els mitjons du espinilleres, encara que no es vegin i les bambes són Adidas, amb la sola vermella, igualetes a les que porta l'Estel original.

Bajo los calcetines lleva espinilleras, aunque no se vean y las zapatillas son Adidas, con la suela roja, igualitas a las que lleva la original Estel.

Tilda deportista

Les jugadores d'hoquei sobre herba duen uns pantalonets curts sota la faldilla, i la Tilda, encara que a la foto no s'aprecia gaire bé, també els duu.

Las jugadoras de hockey sobre hierba llevan un pantaloncito corto bajo la falda, y la Tilda, aunque en la foto no se aprecia muy bien, también los lleva.
Tilda deportista
La feinada de fer-la ha valgut la pena, per què m'encanta el resultat i l'Estel també està encantada amb el seu "àlter ego".

El trabajón de hacerla ha valido la pena, porque me encanta el resultado y Estel también está encantada con su "alter ego".



3 comentaris :

  1. Qué maravilla !!! Está hermosa, con todo detalle, muchas felicidades.
    Me encantó !!!

    ResponElimina
  2. Molt bonica, te molts detalls iguals a l'original. No m'extranya que li encanti 😉

    ResponElimina

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips