Follow on Bloglovin

divendres, 26 d’octubre del 2012

Reciclant..



Malma reciclado decorado



Tenia per casa un vell mirall Malma d'Ikea que no m’agradava i al que li havia tret el mirall (cosa que faig molt sovint, per que trobo que tenen més possibilitats com a marcs de fotos).

Així, que després de netejar-lo, vaig agafar unes motllures que tenia per casa, sobrants d'un altre projecte, i els vaig tallar per donar-li més personalitat.


Tenía por casa un viejo espejo Malma de Ikea que no me gustaba y al que le había quitado el espejo (cosa que hago muy a menudo, por que creo que tienen más posibilidades como marcos de fotos).

Así, que después de limpiarlo, utilicé unas molduras que tenía por casa, sobrantes de otro proyecto, y los corté para darle más personalidad.

Reciclando malma Ikea


Un parell de capes de pintura groc ocre, 

Un par de manos de pintura ocre,


Reciclando malma Ikea


Un parell de capes de pintura blanca, una mica de paper de lija, un botó i un tros de cinta i ja està. Per acabar li he afegit una foto de la lletra L que m'agrada molt.


Un par de capas de pintura blanca, un poco de papel de lija, un botón y un trozo de cinta y ya está. Para terminar le he añadido una foto de la letra L que me gusta mucho.

malma Ikea pintado




Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips