Follow on Bloglovin

divendres, 12 de juliol del 2013

Decoupage, flores y pata de gallo

Per fi he superat una de les meves assignatures pendents: el decoupage amb tovallons.

Últimament tinc la sensació de que tots els joiers, costurers i altres capses que faig se semblen. Suposo que és normal, cadascú te un estil, però a mi m'agrada variar, fer coses diferents. Així que quan fa uns dies em van demanar un joier, i em van donar carta blanca per fer-ho, vaig decidir ser una mica més original.

Per inspirar-me, vaig començar a mirar i remenar tot el material que guardo al meu mini estudi, fins que em vaig topar amb la caixa de tovallons. Per que tinc un munt de tovallons i mocadors que he anat col·leccionant al llarg del temps i que no utilitzo massa. El decoupage amb tovallons i jo no ens entenem massa be. Tenim una relació d'amor-odi profunda. Fins ara, cada cop que ho he intentat, jo he acabat dels nervis i els tovallons estripats i fets un bunyol

Però això ja és passat. Per fi he aconseguit un resultat decent i he començat a mirar els tovallons amb uns altres ulls. Crec que m'he enamorat d'elles.


Por fin he superado una de mis asignaturas pendiente: el decoupage con servilletas.

Últimamente tengo la sensación de que todos los joyeros, costureros y otras cajas que hago se parecen. Supongo que es normal, cada uno tiene un estilo, pero a mí me gusta variar, hacer cosas diferentes. Así que cuando hace unos días me pidieron un joyero, y me dieron carta blanca para hacerlo, decidí ser un poco más original.

Para inspirarme, empecé a mirar y revolver todo el material que guardo en mi mini estudio, hasta que me topé con la caja de servilletas. Por que tengo un montón de servilletas y pañuelos que he ido coleccionando a lo largo del tiempo y que no utilizo demasiado. El decoupage con servilletas y yo no nos entendemos demasiado bien. Tenemos una relación de amor-odio profunda. Hasta ahora, cada vez que lo he intentado, he acabado de los nervios y las servilletas rotas y hechas un pegote.

Pero eso ya es pasado. Por fin he conseguido un resultado decente y he empezado a mirar las servilletas con otros ojos. Creo que me he enamorado de ellas.




Per ser realment original, vaig triar uns tovallons de pota gall en blanc i negre i uns mocadors estampats amb flors roses i taronges. La combinació és extremada, però funciona. Una mica de pintura blanca, negre, rosa i verda  i aquest és el resultat.


Para ser realmente original, elegí unas servilletas de pata gallo en blanco y negro y unos pañuelos estampados con flores rosas y naranjas. La combinación es arriesgada pero funciona. Un poco de pintura blanca, negra,rosa y verde y este es el resultado.










Un embolcall senzill de paper craft, aprofitar l'espígol del jardí i a punt per regalar.

Que us sembla aquest estil?


Un envoltorio sencillo de papel craft, aprovechar la lavanda del jardín y a punto para regalar.

¿Que os parece este estilo?



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips