dilluns, 15 de juny de 2015

Como hacer una letra castillo


Fa dies que no publico res, i no és per falta de coses per publicar, no. Tinc una corrua de coses esperant a ser publicades. És per falta de temps. Des de fa dos mesos tinc molta feina, i això es bo, ja ho sé i no em queixo,  però també fa que el temps que em deixa lliure l'hagi de repartir entre fer els encàrrecs que tinc i el blog. I és evident que el més perjudicat és el blog.  

Fa uns dies us vaig ensenyar com fer una lletra-casa, i avui us ensenyo com fer una lletra-castell. Aquesta és per a una nena, la Xènia, i per tant és el castell d'una princeseta.


Hace días que no publico nada, y no es por falta de cosas para publicar, no. Tengo una cola de cosas esperando a ser publicadas. Es por falta de tiempo. Desde hace dos meses tengo mucho trabajo, y eso es bueno, ya lo se y no me quejo, pero también hace que el tiempo que me queda libre tenga que repartirlo entre hacer los encargos que tengo y el blog. Y está claro que el más perjudicado es el blog.

Hace un tiempo os ensené como hacer una letra-casa, y hoy os enseño como hacer una letra-castillo. esta es para una niña, Xènia, y por tanto es el castillo de una princesita.

Tutorial-letra-decorativa-castillo



Tutorial-letra-decorativa-castillo

El primer, és clar, consisteix en fer la lletra. La podem fer seguint aquest tutorial.


Lo primero, claro está, es hacer la letra. La podemos hacer siguiendo este tutorial.

Tutorial-letra-decorativa-castillo

Després construirem tots els elements arquitectònics que li vulguem afegir. També us ho vaig explicar al tutorial de la Lletra-casa.


Después construiremos todos los elementos arquitectónicos que le queramos añadir. También os lo expliqué en el tutorial de la Letra-casa.

Tutorial-letra-decorativa-castillo

A la teulada li afegirem un màstil que és un petit palet de fusta. Per que quedi ben fixat, l'enganxarem amb paper de diari i cola blanca per la part interior.


En el tejado le añadiremos un mástil que es un pequeño palito de madera. Para que quede bien fijado, lo pegaremos con papel de periódico y cola blanca por la parte interior.

Tutorial-letra-decorativa-castillo

Enganxem els merlets sobre un dels costat amb paper i cola blanca. Al centre clavem el palet del màtil i l'enganxem. Sobre l'altre enganxarem una base que servirà per col·locar la teulada.


Pegamos las almenas sobre uno de los lados con papel y cola blanca. En el centro clavamos el palito del mástil y lo pegamos. Sobre el otro pegaremos una base que servirá para colocar el tejado.

Tutorial-letra-decorativa-castillo

Al centre de la X enganxem el blacó.


En el centro de la X pegamos el balcón.

Tutorial-letra-decorativa-castillo

A un dels peus enganxem el graó d'entrada.


En uno de los pies pegamos el escalón de entrada. 

Tutorial-letra-decorativa-castillo

Pintem tota la lletra de blanc i després ja podem decorar-la com més ens agradi.


Pintamos toda la letra de blanco y ya podemos decorarla como más nos guste.

Tutorial-letra-decorativa-castillo


Per a la princesa Xènia he pintat la lletra de color rosa antic i amb uns retalls de paper Tilda he decorat la teulada, els merlets, les finestres, el balcó i la porta. Entre els dos màstils he lligat una garlanda feta amb un cordill i banderes de washi-tape. 


Para la princesa Xènia he pintado la letra de color rosa antiguo y con unos recortes de papel Tilda he decorado el tejado, las almenas, las ventanas, el balcón y la puerta. Entre los dos mástiles he atado una guirnalda hecha con  un cordel y banderas de washi-tape.




2 comentaris :

  1. me encanta le letra casita! es digna de una princesa y también entiendo muy bién que repartir tiempo entre encargos y blog es muy complicado ¡ pero es buena señal!
    ¡ besotes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si Aida, es buena señal y cuando hay trabajo hay que aprovecharlo!!!

      Elimina

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips