dijous, 10 de setembre de 2015

Nueva vida para unas sandalias

Segur que tots tenim a l'armari coses que no utilitzem però ens resistim a llençar. Això em passa a mi amb aquestes sandàlies. Tenen un munt d'anys i estan passades de moda, però són de bona qualitat i comodíssimes!!!

Abans de marxar de vacances vaig pensar que ja era hora de donar-les-hi una nova oportunitat.


Seguro que todos tenemos en el armario cosas que no utilizamos pero nos resistimos a tirar. Esto me pasa a mí con estas sandalias. Tienen un montón de años y están pasadas de moda, pero son de buena calidad y comodísimas !!!
Antes de irme de vacaciones pensé que ya era hora de darles una nueva oportunidad.
renovar+sandalias


renovar+sandalias



Quan les vaig comprar eren de moda (encara que ara sembli impossible) i les vaig dur molt. Per això la pell està bruta i desgastada. 
El primer pas va ser anar a cal sabater i comprar un tint especial per a sabates de color negre. El procés és molt simple i segur que tothom ho ha fet algun cop. Amb un pinzell, que ja ve amb el tint, pintem les sandàlies i després amb una esponja, també inclosa, ho repassem per que no quedin pinzellades.
Quin canvi!!!, només tenyides ja tenien ja semblaven noves i tenien un altre estil, però encara em semblaven una mica aborrides i "monàstiques". 


Cuando las compré estaban de moda (aunque ahora parezca imposible) y las usé mucho. Por eso la piel está sucia y desgastada.
El primer paso fue ir al zapatero y comprar un tinte especial para zapatos de color negro. El proceso es muy simple y seguro que todo el mundo lo ha hecho alguna vez. Con un pincel, que ya viene con el tinte, pintamos las sandalias y luego con una esponja, también incluida, lo repasamos para que no queden pinceladas.
Qué cambio !!!, sólo teñidas ya tenían ya parecían nuevas y tenían otro estilo, pero aún me parecían un poco aburridas y "monásticas".

renovar+sandalias

Vaig investigar una mica i vaig descobrir uns retoladors especials per pintar neumàtics. De fet, són uns retoladors amb base d'oli que pinten sobre qualsevol superfície sense esborrar-se. N'hi ha de molts colors i tenen un preu aproximat de 2-3€ cadascun. Jo vaig comprar a Ebay un pack de 6 colors (els que veieu a la foto). Després d'unes quantes probes vaig optar pel color verd.
Amb cintar de pintor vaig tapar tot el voltant de les sandàlies i vaig anar pintant tota la vora de la sola amb el retolador. Com que la sola te diferents relleus vaig optar per pintar només la zona llisa que recorre tot el voltant.


Investigué un poco y descubrí unos rotuladores especiales para pintar neumáticos. De hecho, son unos rotuladores con base de aceite que pintan sobre cualquier superficie sin borrarse. Los hay de muchos colores y tienen un precio aproximado de 2-3 € cada uno. Yo compré en Ebay un pack de 6 colores (los que veis en la foto). Después de unas cuantas pruebas opté por el color verde.
Con cinta de pintor tapé todo alrededor de las sandalias y fui pintando el borde de la suela con el rotulador. Como la suela tiene diferentes relieves opté por pintar sólo la zona lisa.

renovar+sandalias
I aquest és el resultat, una nova vida per a les meves sandàlies. Jo crec que han guanyat molt, no us sembla??

Com ja he dit, són molt còmodes i aquest estiu les he aprofitat de nou. El resultat del tint ha estat molt bo, no ha perdut gens. Pel que fa al retolador, a les puntes ha saltat una mica i en alguns llocs ha quedat "craquelat", però res que no s'arregli retocant-les.


Y este es el resultado, una nueva vida para mis sandalias. Yo creo que han ganado mucho, ¿¿no os parece??
Como ya he dicho, son muy cómodas y este verano las he aprovechado de nuevo. El resultado del tinte ha sido muy bueno, no se ha desgastado nada. En cuanto al rotulador, en la punta ha saltado un poco y en algunos lugares ha quedado "craquelado", pero nada que no se arregle retocandolas.



2 comentaris :

  1. Muy ingeniosa. Todavía pienso qué nunca me había imaginado que existen rotuladores para pintar neumáticos...En fin, todo un universo de elementos a nuestra disposición pero lo realmente importante es saber darles uso para recuperar sin necesidad de volver a comprar! Besos

    ResponElimina

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips