Follow on Bloglovin

diumenge, 11 de maig del 2014

Dos abanicos

I avui, per ser diumenge, no un, sinó dos vanos.
Fa dies que no en posava cap,pero amb la caloreta ja ve més de gust veure'ls. Aquests són dos models nous, originals i diferents al tots els que he pintat.

Ja us he comentat de vegades que no m'agrada gens repetir els dissenys, i que si ho faig es per que m'ho demanen expressament. Per això, quan tinc via lliure, sempre busco dissenys originals, que no hagi pintat mai abans.


Y hoy, por ser domingo, no uno, sino dos abanicos. 
Hace días que no ponía ninguno,pero con el calorcito ya apetece más verlos. Estos son dos modelos nuevos, originales y diferentes al todos los que he pintado

Ya os he comentado alguna vez que no me gusta nada repetir los diseños, y que si lo hago es porque me lo piden expresamente. Por eso, cuando tengo vía libre, siempre busco diseños originales, que no haya pintado nunca antes.


Abanico casitas

Aquest és per a una noia jove, amb un disseny divertit, unes cases mitjaneres de colors vius. A que us recorda?

Este para una chica joven, con un diseño divertido, unas casitas medianeras de colores vivos. ¿¿A que os recuerda?


Abanico flores

Aquest amb un disseny una mica més clàssic, unes campanetes blaves y fulles verdes. Estan pintades amb la tècnica del degradat que us ensenyava a aquesta lliçó.

Este con un diseño un poco más clásico, unas campanillas azules y hojas verdes. Estan pintadas con la técnica del degradado que os enseñé en esta lección.


1 comentari :

  1. Me encantan Teresa!!!
    el de las casitas es una super moneria, su dueña seguro que presume de abanico este verano!!!!!
    besitoss

    ResponElimina

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips