dimecres, 5 de novembre de 2014

Bolsas para Valentina

Entre feina fora i dins de casa, bricolatge casolà i canvis de roba, porto uns dies que no tinc temps gairebé per a res. Entre tot  vaig trobant estones per anar fent algunes manualitats i publicar d'altres que ja tenia fetes. Avui un nou conjunt de bosses per nadó que ja fa uns dies que vaig regalar.


Entre trabajo fuera y dentro de casa, bricolaje casero y cambios de ropa, llevo unos días que no tengo tiempo para casi nada. Entre todo, voy encontrando ratos para ir haciendo algunas manualidades y publicar otros que ya tenía hechas. Hoy un nuevo conjunto de bolsas para bebé que ya hace unos días que regalé.


Bolsas para bebé





Son tres bosses de diferents mides, una pel biberó, un altre per la roba de recanvi i la més petita serveix per infinitat de coses (esmorzar, bolquers i tovalloletes, etc.)


Son tres bolsas de diferentes tamaños, una para el biberón, otra para la ropa de repuesto y la más pequeña sirve para infinidad de cosas (desayuno, pañales y toallitas, etc.)


Bolsas para bebé


Bolsas para bebé

Bolsas para bebé

M'encanta la roba. Es un roba de patchwork americana que vaig comprar als Encants. Te un cotó genial i gruixudet, amb un tacte molt suau. L'estampat de llibreta antiga de cal·ligrafia queda molt be amb la tipografia del nom i el dibuix tan senzill.


Me encanta la tela. Es un tela de patchwork americana que compré en los Encants. Tiene un algodón genial y gordito, con un tacto muy suave. El estampado de libreta antigua de caligrafía queda muy bien con la tipografía del nombre y el dibujo tan sencillo.



4 comentaris :

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips