Follow on Bloglovin

dijous, 12 de febrer del 2015

Un nuevo Mei-Tai y un nuevo miembro de la familia


Com diu el títol de la entrada, avui us duc un nou Mei-tai, però també us presentaré al nou membre de la família.

El Mei-Tai és un encàrrec. Quan vaig fer el primer, poc m'imaginava que tindria èxit i que me'n demanarien més.  I és que, els que l'han provat, diuen que és molt còmode i pràctic. La sensació de tenir les mans lliures mentre duus el nadó a sobre. I el nadó encantat d'estar en contacte amb la mare o el pare. Així doncs, sembla que és molt útil. 
Llàstima que quan els meus fills eren petits, no el coneixia, si no segur que me'n faig un.


Como dice el título de la entrada, hoy os traigo un nuevo Mei-tai, pero también os presentaré al nuevo miembro de la familia.

El Mei-Tai es un encargo. Cuando hice el primero, poco imaginaba que tendría éxito y que me pedirían más. Y es que, los que lo han probado, dicen que es muy cómodo y práctico. La sensación de tener las manos libres mientras llevas al bebé encima. Y el bebé, encantado de estar en contacto con la madre o el padre. Así pues, parece que es muy útil.

Lástima que cuando mis hijos eran pequeños, no lo conocía, si no seguro que me hago uno.



Mei-tai






Encara que a les fotos no s'apreciï molt be, és de color blau marí. He afegit a les puntes de totes les cintes (les de les espatlles i la de la cintura) un tros de la mateixa roba del cos. Així li dona una mica més de color. He intentat que a cada punta quedés un dels animals estampats de la tela.


Aunque en las fotos no se aprecie muy bien, es de color azul marino. He añadido en las puntas de todas las cintas (las de los hombros y la de la cintura) un trozo de la misma tela del cuerpo. Así le da un poco más de color. He intentado que cada punta quedara uno de los animales estampados de la tela.


Bolsa Mei-tai


També he fet una bossa per que sigui més còmode guardar-lo i transportar-lo. A l'exterior, una butxaca que es tanca amb cremallera i que pot servir per guardar algun bolquer. 


También he hecho una bolsa para que sea más cómodo guardarlo y transportarlo. En el exterior, un bolsillo que se cierra con cremallera y que puede servir para guardar algún pañal.



Gauss-Eros

I ara sí, la presentació oficial del nou membre de la família: en Gauss. Si, si, com el de la campana de Gauss. El nom no l'he triat jo, l'ha triat la meva filla, ja que és el seu regal de 18 anys.

És un Jack Russell, tot blanc de pel dur, que te tres mesos. L'altre crec que ja el coneixeu per que de tant en tant se'm cola en alguna foto. És un Weimaraner de 3 anys.

Com veieu a les fotos s'han fet molt amics, i es que l'Eros és un tros de pa i aguanta estoicament totes les entremaliadures del petit, que no són poques. Veure'ls junts jugant és molt divertit, i fan molt bona parella, tot i la diferencia de mida.



Y ahora sí, la presentación oficial del nuevo miembro de la familia: Gauss. Si, si, como el de la campana de Gauss. El nombre no lo he elegido yo, la ha elegido mi hija, ya que es su regalo de 18 años.

Es un Jack Russell, todo blanco de pelo duro, que tiene tres meses. El otro creo que ya lo conocéis por que de vez en cuando se me cuela en alguna foto. Es un Weimaraner de 3 años.

Como veis en las fotos se han hecho muy buenos amigos, y es que Eros es un trozo de pan y aguanta estoicamente todas las travesuras del pequeño, que no son pocas. Verlos juntos jugando es muy divertido, y hacen muy buena pareja, a pesar de la diferencia de tamaño.





1 comentari :

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips