Follow on Bloglovin

dilluns, 15 d’abril del 2013

Dues capses de fusta i una agenda.

La entrada d'avui torna a ser de capses. I no es  per que jo tingui alguna fixació amb les capses (que la tinc), si no per que són encàrrecs, com en aquest cas.

I és que les capses serveixen per tot: de joiers, costurers, o simplement per guardar aquelles coses que no saps on posar o que són difícils de endreçar. Jo que soc obsessivament endreçada tinc la casa plena de capses, i com sempre "en casa del herrero...". les meves no sempre  son tan boniques com aquestes.

L'encàrrec era donar un nou aire a unes capses tipus cofre.  Amb les presses vaig començar a desmuntar-les i no vaig pensar a fer fotos de com eren (soc terrible per les fotos, sempre me'n oblido) . Només dir-vos que estaven folrades en imitació de pell de color marró fosc i amb farratges.


La entrada de hoy vuelve a ser de cajas. Y no es por que yo tenga alguna fijación con las cajas (que la tengo), si no por que son encargos, como en este caso.

Y es que las cajas sirven para todo: de joyeros, costureros, o simplemente para guardar aquellas cosas que no sabes dónde poner o que son difíciles de ordenar. Yo que soy obsesivamente ordenada tengo la casa llena de cajas, y como siempre "en casa del herrero ...". las mías no siempre son tan bonitas como éstas.


El encargo era dar un nuevo aire a unas cajas tipo cofre. Con las prisas empecé a desmontarlas sin pensar en hacer fotos de cómo eran ( soy terrible para las fotos, siempre me olvido). Sólo deciros que estaban forradas en imitación  piel de color marrón oscuro y con herrajes.




LA CAPSA GRAN - LA CAJA GRANDE






Vaig poder aprofitar la capsa gran, però la petita es trencava en intentar treure-li el folre. Així que per substituir-la vaig comprar una de les mateixes mides (aproximadament).

Totes dues formen part de la decoració  del rebedor. La gran per guardar-hi documents i la petita per desar-hi l'agenda de telèfon i el boli.

Pude aprovechar la caja grande, pero la pequeña se rompía al intentar quitar el forro. Así que para sustituirla compré una de las mismas medidas (aproximadamente).

Ambas forman parte de la decoración del recibidor. La gran para guardar documentos y la pequeña para guardar la agenda de teléfono y el boli.



LA CAPSA PETITA  -  LA CAJA PEQUEÑA




l'agenda està folrada amb els mateixos papers de les caixes  i washi-tape.
La agenda está forrada con los mismos papeles de las cajas y cinta washi-tape.


Us agaden?

¿Os gustan?


3 comentaris :

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips