Follow on Bloglovin

dimarts, 11 de juny del 2013

Bolsas, bolsas y más bolsas


Últimament hem estat fent un quants conjunts de bosses infantils: per guardar la roba, el xumet, el biberó , els bolquers, i el que es vulgui . I dic hem, per que en aquest cas, no es només feina meva si no de tota la família. La meva mare les ha cosit i la meva germana les ha pintat i jo... jo no he fet gairebé res, només he donat els últims tocs.

Com veieu, això de les manualitats ve de família, que el meu pare també és molt manetes i ho arregla tot, tot i tot. Potser és que existeix un gen "bricolagero"?. Si es així, no tinc gaire clar que els meus fills l'hagin heretat, vaja, el meu fill segur que no.

Aquestes bosses són un bon regal, son pràctiques, originals i personalitzables i a més es poden utilitzar durant molt de temps. La pintura aguanta perfectament els rentats.


Últimamente hemos estado haciendo unos cuantos conjuntos de bolsas infantiles: para guardar la ropa, el chupete, el biberón, los pañales, y lo que se quiera. Y digo hemos, por que en este caso, no es sólo tarea mía si no de toda la familia. Mi madre las ha cosido y mi hermana las ha pintado y yo ... yo no he hecho casi nada, sólo he dado los últimos toques.

Como veis, esto de las manualidades viene de familia, que mi padre también es muy manitas y lo arregla todo, todo y todo. Quizás es que existe un gen "bricolagero"?. Si es así, no tengo muy claro que mis hijos lo hayan heredado, bueno, la verdad es que  mi hijo seguro que no.

Estas bolsas son un buen regalo, son prácticas, originales y personalizables y además se pueden utilizar durante mucho tiempo. La pintura aguanta perfectamente los lavados.


No se que te el paper craft que m'agrada tant, però no d'ara, no, de sempre. Permet embolicar regals de manera original i admet qualsevol guarniment.

Per embolicar aquestes boniques bosses vaig fer un sobres-regal molt fàcils de fer i que queden perfectes. Us deixo unes fotos amb el pas a pas que parlen per si soles.


No se que tiene el papel craft que me gusta tanto, pero no de ahora, no, de siempre. Permite envolver regalos de forma original y admite cualquier adorno.

Para envolver estas bonitas bolsas hice un sobres-regalo muy fáciles de hacer y que quedan perfectos. Os dejo unas fotos con el paso a paso que hablan por sí solas.







Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips