Follow on Bloglovin

divendres, 7 de juny del 2013

Tutorial Exploding Box

Us en recordeu del tutorial de l'àlbum de scrap?

Era un regal de Primera Comunió per al Paco. Doncs bé, el Paco no va fer la comunió sol, la va fer amb el seu germà Gonzalo. I clar, pel Gonzalo també hi va haver regal. Per que no fossin iguals, i per que Gonzalo és un nom molt llarg, vaig fer una Exploding Box.

Suposo que ja sabeu que una Exploding Box és una capsa, feta amb cartolina o cartró prim, que en obrir-la pot contenir algun detall dins i "explota" (mes aviat es desmunta).

Vaig trobar un tutorial en anglès en aquesta pàgina, però desprès de fer una prova amb les mides que hi ha, va quedar una capsa molt petita. Com que jo la volia més gran em vaig empescar les meves mides.

Com que la pàgina està en anglès i les meves mides són diferents, us deixo un tutorial de com ho vaig fer.


Os acordáis del tutorial del álbum de scrap?

Era un regalo de Primera Comunión para Paco. Pues bien, Paco no hizo la Comunión solo, la hizo con su hermano Gonzalo. Y claro, para Gonzalo también hubo regalo. Para que no fueran iguales, y también por que Gonzalo es un nombre muy largo, hice una Exploding Box.


Supongo que ya sabéis que una Exploding Box es una caja, hecha con cartulina o cartón delgado, que al abrirla puede contener algún detalle y "explota" (más bien se desmonta).


Encontré un tutorial en inglés en esta página, pero después de hacer una prueba con las medidas que da, quedó una caja muy pequeña. Como yo la quería más grande me ingenié mis propias medidas.


Como la página está en inglés y mis medidas son diferentes, os dejo un tutorial de cómo lo hice.





















Espero que us agradi i us animeu a fer-la.

Espero que os guste y os animéis ha hacerla.


1 comentari :

  1. Hola, gràcies per pasejar pel meu blog, ja em va dir la Cay, que tu feies coses molt maques, i no li falta raó. Espero que seguim en contacte, ja et segeixo pel face, el que no he vist com em puc fer seguidora del blog. Una abraçada!!

    ResponElimina

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips